St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 1 augusti 2011

Temacupcakes- cupcake nr1!

Detta inlägget tänker jag dela upp i fem delar som läggs ut ett i taget under dagen, vad gör man inte för att hålla spänningen uppe?! Dessa cuppisar är till en härlig och rolig karl som alltid har tusen järn i elden och är mycket driftig. Han goa flickvän ska idag överraska honom med en miniresa som han inte vet slutdestinationen på och de ska fira tillsammans med familjen. 
Temat för dessa cupcakes är hans intressen som är golf och motorcyklar. Jag ville väva ihop dessa på ett roligt sätt och den sista cupcaken är en kombination av dem båda. Ytterligare förklaring på det följer så klart med sista  inlägget ;). Men nu börjar vi med nr 1!!


Man ska aldrig ta kort innan man vaknat btw....då blir allt så här suddigt!


Första hålet är ju så klart där man slår ut bollen så därför fick det blir en liten peg med en boll på. Som ni ser har någon annan klantig golfare skjutit upp en av sina bollar i ett träd. Kanske är det födelsedagsbarnet själv som lyckats med bedriften? Ni som  har sett Lasse Åbergs "Golfresan" (visst hette den så???) vet ju att allt kan hända på en golfbana!!!

Fortsättning följer.....


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)