St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 17 mars 2011

Det färdiga resultatet av Hello Kitty-tårtan!!!

Nu är den klar mina vänner! Känns skönt att ha lyckats få ihop den :). Inte alltför långtifrån orginaltårtan heller förhoppningsvis (den kan ni se i ett av mina tidigare inlägg). Här kommer bilderna:











Och som vanligt vill jag ju givetvis höra vad ni tycker!!!! Så skriv en liten kommentar är ni söta :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

23 kommentarer:

  1. super cool // frida

    SvaraRadera
  2. Så fin! Bra jobbat Caroline!!! //Malin Anderzon

    SvaraRadera
  3. Tack vad snälla ni är!! :) Kram på er alla :)

    SvaraRadera
  4. Oerhört snygg tårta, verkligen imponerad!

    SvaraRadera
  5. Tack Dennis! Blir glad av att höra det :). Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Den är helt grym!
    Tea fyller år den 23 maj, kan vi få köpa en sån då?
    /Ulrika

    SvaraRadera
  7. Gud så söt den blev! Önskar jag hade någon att beställa en tårta till ;)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Tack söta ni!!!

    Ulrika; det får du så gärna göra :)

    Kramar :)

    SvaraRadera
  9. Herregudarnas så fin.....kram emma.

    SvaraRadera
  10. SUPERFIN!!!!

    SvaraRadera
  11. Tack snälla! Blir så glad av alla era fina kommentarer :). Kram på er!!!

    SvaraRadera
  12. Rose-Mariemars 17, 2011

    Jag tycker också den var fin,men jag vill fortfarande se KOFTAN:-)

    SvaraRadera
  13. Superlativen flödade!!! Den är verkligen enorm!! Och jag kan upplysa alla om att den var god oxå. (Finns en bit kvar för den som har vägarna förbi.)Kort och gott gjorde tårtan succé idag. Stor tack kram från mig som härligheten levererades till. <3

    SvaraRadera
  14. Åh vad kul Anna att de tyckte om tårtan!!!! Blir superglad över att höra det, det känns roligt :). Och det var väldigt kul att få göra den! Stora kramar till dig!

    SvaraRadera
  15. Fantastisk!!!!!!!!! Bakdrottningen!

    SvaraRadera
  16. Du är för söt Liv!! :) Kram på dig

    SvaraRadera
  17. Herregud vad fin den blev, du kan du Caroline! =)

    SvaraRadera
  18. Hihi, tack Sandra :). Kram på dig!

    SvaraRadera
  19. Shit vad fin den blev!
    Himla duktig du är!!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Tack söta Nellie! Vad glad jag blir att höra det från dig som är så duktig!!! *stort leende*
    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  21. Åh den var superfin! Skulle helt klart vilja ha en sådan när Thea fyller fyra i maj!!Går det att ordna??
    Kram Emelie Zeliath

    SvaraRadera
  22. Tack!! :)
    Det går säkert att ordna, vilket datum handlar det om i så fall? Kramar/ Caroline

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)