St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 30 augusti 2011

Juventusloggan och dags att tejpa armarna längst med kroppen?

Ja vad ska man säga...
Olyckan fortsätter på löpande band verkar det som. Idag när jag skulle plåta en tårtdekoration jag gjorde igår, så skulle jag sedvanligt ta tag i kameran för att ta några bilder. Till min stora förskräckelse hade axelbandet till kameran fastat i ett av handtagen på köksluckorna och jag tappade greppet på den. Kameran åkte i golvet och när jag skulle klicka av ett kort så sa det knä...........................pp. Jaha, det var bara det som fattades. Ljusstakar som går sönder kan jag ta men att kameran, som jag använder HELA TIDEN går sönder, gör mig väldigt bedrövad. Så nu får jag låna makens jobbkamera så jag har något att ta bilder med. Det är nog banne mig dags att tejpa armarna längst med kroppen och inte röra något mer. Usch och fy vad trött jag blir. 
Undrar hur många mer saker som ska gå sönder? Det verkar gått troll i detta med sönderslagna saker nu.
Jaja, det löser sig sa han som sket i vasken. 

Anyway, jag fick ett mail igår från en lite smått desperat tjej som höll på att göra tårta till sin pojkvän som fyller år. Hon försökte få till Juventusloggan men hade varken svart färg eller material till att göra den. Klart man vill hjälpa till så det fick bli till att lite snabbt ge sig på att försöka göra den. För att ha så kort tid på sig så blev den helt ok. Tyvärr saknas stjärnorna på toppen på den fast jag faktiskt hade gjort den. Dessvärre pajade jag kameran innan jag hann fota loggan med stjärnorna på så detta är enda bilden jag kan visa:


Man får vara glad för det lilla.


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Neeej! Fan (rent ut sagt) vad tråkigt! Hoppas att det går snabbt att reparera! Loggan blev super trots att man inte ser stjärnorna :)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)