St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 30 augusti 2011

Jag måste bara få visa er dessa fantastiska bilder!

Jag måste bara få visa er dessa makalöst vackra bilder som min oerhört duktiga vän Marika tagit. Eftersom jag inte är så haj med kameran (tja, nu KAN jag ju inte ens ta bilder eftersom jag tappat den i golvet...) så bad jag henne fota min cakedummie så att jag skulle få vackra och proffsiga bilder på den. Och jag kan inte säga annat än att jag är oerhört imponerad av hur duktig hon är. En av dessa bilder kommer jag göra en tavla av och hänga upp här hemma. Och när jag skaffar min första egna lokal så hoppas jag innerligt att Marika vill ta fler bilder av mina tårtor så att jag kan göra tavlor av dem som ska pryda väggarna där! Hon är inte bara duktig på inredning denna kvinna, hon är galet duktig med kameran också!!!!









Det är lite skillnad på bilder när någon som vet vad de gör står bakom kameran! 

STORT TACK MARIKA "INREDNINGSFRUN" FÖR ATT DU VARIT SÅ SNÄLL OCH TAGIT DESSA UNDERBARA BILDER, DU ÄR GULD VÄRD!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

4 kommentarer:

  1. TACK Caroline! Det är ju en ren fröjd att fota dina skapelser och eftersom de är så vackra så är det ju inte så svårt att få dem fina på bild :).

    KRAAAM på dig, söta du.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, på en UNDERBAR tårta!
    Bra jobbat!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inredningsfrun; Du är för go! Stor kram till dig :)

    Bland muffins och pelargoner; Visst är de! Hon är så duktig Marika :)

    Nellie; Tack söta du!! Kram till dig!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)