St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 19 augusti 2011

Då var man hemma mitt i hösten då!

Då var man hemma igen. Mitt i hösten känns det som....
Vi kom till ett regnigt Sverige med kyla och blåst. Kändes inte direkt som att man blev mer sugen på att vara hemma. Kändes snarare som att man hellre skulle stannat kvar i ett varmt och skönt Paris. Men men, säga vad som varar för evigt? Nu är vi i alla fall här igen och det är dags att sätta fart med alla nya roliga projekt. Tårtbakandet börjar redan till veckan faktiskt och det är dags att börja förbereda allt som ska göras. Men inte idag!!! För ikväll tänker jag bara ta det lugnt, fixa lite bloggen och alla bilder som vi tagit under resans gång. Jag tänkte göra en liten sammanfattning med tips om Paris för den som kanske ska resa dit och vill ha lite hjälp på vägen :). Hoppas ni har tyckt om att följa med på resan även om det bara är via min lilla blogg. Det finns många fler bilder som jag inte lagt ut och jag kommer sortera dem och lägga ut dem pö om pö. 
Det kommer att bli en ordentlig macaronsrecension från alla de stora märkena, vi har inte hunnit med att smaka allt än men vi har med oss massor av macarons hem kan jag säga!!! Jag tror att vi lyckats få med alla de stora märkena faktiskt! Ska bli kul att testa dem och få pröva lite nya olika smaker. Det finns verkligen en uppsjö kan jag lova.
Men först; lite fler bilder från Disneyland!
































Vilket underbart ställe! Tänk om man kunde få bli barn igen...


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)