St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 1 augusti 2011

Temacupcakes- cupcake nr 2! Fåååååååååååååååååååååår!!!!

Då följer här nr 2 av dagens cupcakes. Med denna cupcake spann jag loss rejält och satt och skrattade för mig själv när jag gjorde den :) (japp, tur att man är lättroad). Man brukar ju skrika "Fååååååååååååååååår" (ja jag vet att man inte skriker FÅR alltså, det låter ju bara som det!!), så därför fick det bli just ett sådant. Och inte vilket får som helst. Ett tjuvaktigt får som snor golfbollen för en!!! 


Titta så kaxig han är när han ligger där med bollen mitt framför hålet ;)

Fåååååååååååååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!





Söt liten kille eller hur?!

Fortsättning följer.....


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Amen han är väl bara för söt,du lyckades verkligen med han.Du är så duktig.förstår inte hur du lyckas med allt.Du gör så otroligt fina bakverk.Ett rent mästerverk enligt mig.
    Kram på dej och ha en fortsatt underbar dag

    SvaraRadera
  2. Hihi,Åh Tack Simone!! Jag blir så glad över din fina kommentar, stor kram till dig för den!!! Sånt värmer mycket i hjärtat! Ha en riktigt underbar dag du med!!! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Julia Sandellseptember 01, 2011

    Hahaha, underbart!! Förstår att du stod i köket å skrattade för dig själv! Å vad fin han är! Likar verkligen fåren från, hrm vad heter den...ja en tecknad gammal serie iaf. Härligt!!
    Kram

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)