St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 2 augusti 2011

St Heaven Street- juli månads skörd!

Ni som har hängt med under juli månad har sett det jag nu kommer visa en liten repris på. Det har blivit många tårtor och cupcakes gjorda och många dekorationer har blivit ihopknåpade. Och mer kommer det bli, fast då förstås i augusti som vi nu träder in i. Tiden går fort mina vänner, framför allt när man har kul! Hoppas ni vill fortsätta följa alla tårtor mm som St Heaven Street kommer tillverka framöver. Så till alla trogna läsare; jag är så glad att jag har er!! Och till er som är nya; Välkomna in i min lilla värld av bakande :D






































Känner mig ganska nöjd med allt som blivit gjort!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

7 kommentarer:

  1. Det ska du verkligen vara. Hittar mycket inspiration i din blogg. Du gör så mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Verkligen så mycket fint du gjort i julimånad

    SvaraRadera
  3. Katarina; Vad roligt att du tycker min lilla blogg är inspirerande, du ska veta att jag blir oerhört glad av det!!! Och jag är så glad att jag har fantastiska läsare! Vad roligt att du skaffat en blogg, ska bli kul att se vad du hittar på för kul!! :D

    Cupcakefluffan; Tack!! Och detsamma till dig! Jag är så imponerad över allt gott du gör! Du är verkligen fantasirik och en sann inspiration! :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Underbar blogg du har - och precis som Katarina skrev blir man verkligen inspirerad av att läsa här :)

    SvaraRadera
  5. Frida; Tack!!! Vad roligt att du tycker om den!!! Jag blir alltid lika glad av att höra sådant glädjande ord :D
    Välkommen hit, kul att träffas ;)

    SvaraRadera
  6. Du är så fantastiskt duktig!!!! Allt ser underbart ut och den där lilla bebisen i bidräkt vill jag adoptera!

    SvaraRadera
  7. Tack Emma :)!! Ja visst är bibebisen söt!! Jag bara älskar den, ska se till att göra en sån till dig!! Kram!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)