St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 18 augusti 2011

Problem med Blogger...som vanligt.

Ja återigen så strular blogger. Skulle vilja säga att det är som vanligt. Jag misstänker att det är flera av er som har bloggar som inte heller kan skriva inlägg? Enda anledningen att jag kan skriva detta är att jag gick in på inställningar och ändrade till den gamla versionen på redigerare. Bilder kan jag dock bara ladda upp en i taget och det känns lite meningslöst att sitta i fem timmar och ladda upp bilder, så dessvärre får ni vänta på inläggen. Hoppas verkligen att det löser sig snart för det börjar bli ganska irriterande. Det är just sånt här som får en att vilja byta från Blogger till något annat som faktiskt funkar *irriterad och arg*.

Nu är det sista dagen i Paris och mitt hjärta gråter för att vi ska åka hem. Jag skulle mer än gärna stanna i denna underbara stad för evigt. Hade gärna spenderat min tid med att sitta på mysiga cafeér och sippa vin och äta goda bakelser ;). Fast det är klart....då hade jag nog vägt rätt mycket till slut!

Men för er som aldrig varit här; ÅK HIT!!! Det är en härlig stad med oerhört många trevliga människor, god mat, goda bakelser och en underbar atmosfär. Jag kommer, när Blogger bestämt sig för att fungera korrekt igen, ge er fler inlägg med bilder härifrån.

Till er som skrivit så många trevliga kommentarer; jag ser vad ni skriver även om jag inte har svarat. Det glädjer mig så mycket att ni ville följa med på resan och jag blir så glad för allt ni skriver!!! Kram på er alla :)

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)