St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 20 augusti 2011

Inspiration- vackra tårtor och dagens boktips!

Jag köpte en bok på det berömda varuhuset Harrods nu när jag var i London. Nu har jag hunnit titta igenom denna fantastiska bok och jag kan inte säga annat än WOW!!! Vilka vackra tårtor denna tjej gör, man tappar hakan! Jag letade upp hennes hemsida för att se om det fanns lite bilder jag kan visa er, för dessa måste ni se. Hon heter Peggy Porschen och är verksam i London. Boken jag köpte "Peggy´s favourite cakes & cookies" innehåller fantastiska tårtor men också många bra tips och hur-man-gör-guider. För er som är intresserade av tårtor så tycker jag definitivt ni ska köpa in denna bok för den kommer man utan tvekan ha användning av, framför allt när det gäller inspiration. Vilka blommor hon gör, ooooooooo så tjusiga!!
För att ni ska få se några av dessa tårtor så kolla här:









För att se fler underbara bilder på Peggy Porschen´s bilder så klickar du HÄR!

Kan tillägga att Peggy håller kurser, tänk den som fick gå på en sån *drömmer mig bort*!!!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)