St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 23 maj 2011

Världens bästa Födelsedagspresent!!!

Jo så är det faktiskt!! Jag har idag fått den enligt mig bästa presenten fast i förskott. På morgonen idag fick jag ett mess av min oerhört snälla och kärleksfulla man. Så här stod det:

"God morgon älskling. Idag kommer en av veckans överraskningar! Idag går du in på din sugarpaste-wishlist och beställer ALLT du sparat där. Betala med ditt visa som vanligt. Önskar en trevlig dag. Puss"

What???????? Var min första tanke....
Nästa tanke var; är han helt tokig??? Har han verkligen sett min wishlist? Jag ringde upp honom och frågade just den frågan varav han svarade "har du kollat av ditt konto?". Öhhhhh, nej? 
Gjorde detta och mycket riktigt-där fanns just den summan som behövdes för ALLT jag önskar mig. Kan man bli gladare? Svar: NEJ DET KAN MAN INTE!!!!!
Helt galet roligt kan jag säga! Har sett hur mycket som helst som jag gått och trånat efter länge nu. Detta paket kommer vara så efterlängtat och jag kommer troligtvis slita upp det fortare än vad någon hinner se :). Detta är något av det jag önskat mig:

Stansar till skor.

Stans till väska.

Delar så man kan bygga en tårta som ett slott.

Delar som man gör en karuselltårta av.

Vackra fjärilsformar.

Ett verktygsset med allt man kan tänkas behöva.

Balla formar till sugarpaste eller choklad.

Häftiga alfabetsstansar.


Detta är bara en liiiiiiten del av allt som fanns på min wishlist så ni förstår säkert hur oerhört glad jag blev!!! Oj vad jag kommer pyssla nu :). Min mans motivering till detta var att "du behöver ju allt sånt om du ska starta företag". Jag är väldigt lyckligt lottad över att ha någon som stöttar mig så i allt jag gör. Utan dig Robban vore inget av detta möjligt. TACK för ditt stöd, din kärlek och ditt oerhörda tålamod. Och Tack för att du finns där genom eld och genom vatten. Genom mina skrattanfall och mina utbrott. Och för att du är klippan jag lutar mig mot när jag håller på att falla ihop.
JAG ÄLSKAR DIG!!!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

7 kommentarer:

  1. Vilken man du har Caroline, ingen dålig present! Lär väl köra som en tok mellan karlshamn och kalmar när du öppnat eget, är så glad för din skull att du kommit ännu närmare din dröm! Hade egentligen velat beställa macarons av dej tills på lör men är ju så sent ute, få bli nästa gång! Ta hand om dej, kramar!

    SvaraRadera
  2. Oh shit i crap!!! Vilken grej!!! ringer istället, det här måste benas upp ;)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Rose-Mariemaj 23, 2011

    Så underbart,säger väl Grattis i förskott då jag inte vet när du fyller.

    SvaraRadera
  4. Emelie Erlandssonmaj 24, 2011

    Åååå jag blev helt rörd när jag läser det du skrivit. Du är värd det bäst <3 kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken underbar man du har! Kärlek så det bara sprutar om det minsann!

    Grattis i förskott då också förstås!

    SvaraRadera
  6. Så man ryser, riktigt härligt!!! Det är underbart att hitta den där "special someone" i livet som finns där i med och motgång.
    Stort GRATTIS och jättelycka till med företagandet!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)