St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 5 maj 2011

Nu behöver jag lite hjälp från er läsare!

Ja, så är det! Jag bakar ju väääääääldigt mycket som ni vet och det går åt så oerhört mycket engångsspritspåsar.  MEN, jag börjar tröttna på att hela tiden köpa tiopack i parti och minut och dessutom få med tyllar som jag redan har massor av. Finns det möjligtvis någon vänlig själ som kan tipsa om vart jag kan få tag på spritspåsar med bra kvalitet i större mängd...UTAN tyllar??? Och är det någon stackars tyllfri människa därute bland er som behöver några? Skickar gladeligen över dem :)

Börjar tröttna på alla dessa!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

7 kommentarer:

  1. Jag köpte min spritspåse på maxi och den går att tvätta efter att man har använt den. :D
    Den verkar rätt bra hittills och jag har använt den några gånger. Ett annat tips är att använda sig av vanliga plastpåsar och klippa hål i ena hörnet. Kanske inte lika bra men man slipper få fler tyllar. Hoppas att du kommer på något.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. 100st räcker det? http://www.hus-modern.se/spritspasar-i-plast-100st-540-mm-p-454.aspx
    / Elin

    SvaraRadera
  3. Sandra; har redan dem men jag behöver något som är mer hygieniskt. Tack ändå för tipset :)

    Kringelin; Tack!! Ska genast kolla upp det :)

    SvaraRadera
  4. Decomax Dekorationssprits Brun 6 munstycken

    Helt ny på den svenska marknaden är nu Decomax: en stor och kraftig sprits för t.ex grädde, kristyr eller annat som man behöver göra stora mängder av.Decomax levereras med hela 6 st tyllar vilket gör att du kan dekorera på många olika sätt.
    Glöm kladdiga påsar och pilliga tyllar. Du kan smälta t.ex choklad i Decomax direkt i micron och genast är den klar att dekorera med.


    Du kan dekorera maträtter med olika såser och få till den där professionella touchen som man ser på restauranger.

    Spritsen levereras med 6olika munstycken- se separat bild.

    Tillverkad av 100% Platinum silkon som tål värme, micro och diskmaskin.

    Varumärke: Lekué.
    Färg: Brun.
    Mått: Höjd 6,5 cm. diameter 14 cm. Volym 3 dl.
    Material: Silikon.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla vem nu än är! Ska kolla upp det :)

    SvaraRadera
  6. Jag köpte min Decomax sprits på Mika design och jag älskar den :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)