St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

söndag 22 maj 2011

Dagens härliga inköp på Gårdby!

Som ni kanske har förstått så är jag ett stort fan av cafeét i Gårdby på Öland. Det blev en liten tripp över dit tillsammans med våra vänner Mia och Mattias (vilka jag för övrigt har fått äran att göra bröllopstårta till nästa år!!). Vi passade på att njuta av god fika i solskenet ute på uteserveringen. Åh vad jag älskar denna årstid, det är ju helt underbart att kunna få njuta av livet på det viset. 
De har ju så mycket fint i den lilla inredningsbutiken och idag fick den söta rosa burken följa med hem. Får se vad jag hittar för kul att förvara i den. Dessutom hittade vi en fin tavla som passar St Heaven Street helt perfekt och hittar jag en lokal att vara i så ska den tavlan få pryda en av väggarna där!


Kan den vara mer passande???

På vägen hem hittade vi en sött litet stånd vid vägen där de sålde jordgubbar och annat gott. Jag har ju en förkärlek för att köpa hem nyskördat så det fick bli lite nypotatis och självklart jordgbbar :)

Så idag ska det njutas av riktig sommarmat, MUMS!!!

Nu bär det iväg på modevisning hos Lottas Keramik i Färjestaden. Kameran får som vanligt följa med så det kommer bilder därifrån under kvällen!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)