St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 14 maj 2011

Årets första bad...

....fast inte för mig!!! Den lille tokbadaren är vår busige gårdshund Zorro. Åh vad han har längtat efter att få komma ut och bada! Han är helt tokig i att simma ovh kan gott och väl vara i vattnet i över en timme om han får. Det är fortfarande lite för kallt för att vara i någon längre stund med han fick sig i alla fall en liten simstund vilket gjorde honom extremt lycklig. Han pep i bilen på väg till hundbadplatsen och väl där sprang han i hundra knyck ner till vattnet. Problemen med vår lilla buse brukar uppstå när han ska UPP ur vattnet.....det fick nämligen hans husse erfara i veckan när Zorro vägrade gå upp. Så robban fick helt enkelt gå ut i vattnet och hämta upp honom. Själv står jag och gnuggar händerna varje gång det händer för min man är inte den man får ner i vattnet så lätt ;)
Kom igen...kasta något så jag får springa...


Hajjjjjjiiiiiiiiaaaaaaa......

.....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajen......

ja...släng något igen....helst en sten...tycker inte om pinnar eller bollar eller andra leksaker....bara stenar...då kan jag dyka efter dem!

Woooooohoooooo, bada!!!

Om jag låtsas att jag går så kanske hunden följer efter??? (Kan tillägga att det gjorde hunden inte för hunden ville bada mer!!)
Ok då, får väl stiga upp ur badet *suck*.

Ja han är för go vår underbara lilla Zorro, vad vi älskar denne bushund!!!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Men så fin Zorro är, och vilken underbar dag ni verkar ha haft. En riktigt ståtlig krabat, liknar min systers Mandie som kommer från Yohais-kennel. Härligt!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)