St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 2 maj 2011

Mycket att göra? Jo tack, det kan man säga!

Just nu håller jag på att förbereda inför morgondagens event. Massor av macarons ska spritsas och sättas ihop. Så nu ligger de ihopparade i köket redo för att fyllas med gottis!


Och ja, de ligger upp och ner om ni undrar varför de ser konstiga ut! 

Smakerna denna gången blir Melon, Jordgubb, Viol och Lakrits (lakritsarna är redan klara och ligger infrysta så de håller sig fina så de fick inte vara med på bild!). Imorgon ska fler minicupcakes bakas och sedan dekoreras! Så det blir till att jobba hela dagen, tur man är ledig :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Du är helt otrolig vännen... de är ju bara så goda de här macaronesen, de med violsmak tycker jag låt spännande. Du är så duktig. jag bara undrar vad du får all din energi ifrån, kan du inte dela med dig lite till mig. Nu vill jag önska dig ett stort lycka till imorgon. kramisar på dig från Emma.

    SvaraRadera
  2. Eller kanske viol OCH lakrits macarones! Dessvärre verkar det som jag jobbar till 16.00 i morgon... Vill ju!!!
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Tack Emma :). Ska skicka över lite energi till dig!! Kram på dig

    Mia; viol och lakrits är ingen dum idé alls! Det måste jag testa...yum!! Kramar

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)