St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 6 maj 2011

St Heaven Street presenterar stolt sin nya SAMARBETSPARTNER!!!

Härmed presenterar jag stolt min nya samarbetspartner:

KAHLS THE & KAFFEHANDEL I KALMAR!!!!



Ägarinnan av Kahls The & Kaffehandel i Kalmar; Sofie Johansson

Här har ni butiken för allt gott ni kan tänka er- Kaffe, the, choklad, lakrits, praliner och mycket mer. Ägarinnan till Kahls The & Kaffehandel heter Sofie Johansson och jag har fått äran att stifta hennes bekantskap :). Som 22-åring startade hon sitt företag och nu har hon drivit sin butik i fem år. Omsättningen har ökat så markant att hon och hennes personal nyligen fått flytta till en större och bättre belägen lokal i köpcentret Baronen. I butiken finns nu 12 sittplatser inne och ytterliggare ett 20-tal på uteserveringen. 
Sofie är en tjej som vågar följa sina drömmar och hon satsar på god kvalitet samt ett gediget kunnande om produkterna i butiken. På Kahls i Kalmar får du ett mycket bra bemötande av kunnig personal och det är alltid lika trevligt att gå in där! Dessutom finns det massor av godsaker både till dig själv samt de perfekta gå-bort-presenterna! För vem älskar inte en pralin eller ett fylligt kaffe?! 

























Jag ser fram emot ett mycket trevligt samarbete tillsammans med dig Kahls!! Håll utkik efter kommande event mellan St Heaven Street och Kahls The & Kaffehandel i Kalmar :)     


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)