St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 27 maj 2011

Vackra blommor och paket!

Än så länge har det varit fullt upp med bakning och iordningställande av hemmet. Jag har hunnit med massor denna förmiddag måste jag säga. Städat, handlat jordgubbar och blommor, bakat tårtbotten, gjort fyllningar, bakat minicupcakes och slutligen förberett för Macaronsbakningen senare idag. Inga problem att få tiden att gå här inte! Nu ska jag traska bort till min man för att ta en välförtjänt lunch tillsammans med honom. Sen fortsätter stökandet inför kvällens besök.




Vacker klocka i fransk stil från mina föräldrar :). Precis min stil så klart!

Söt påse i gammeldags stil, me love!

Underbara liljekonvaljer från föräldrarnas tomt. Tjusig nejlika i mitten!


Vackert inslaget paket. Älskar spets och fina snören.

En väldigt söt berlock jag fick av min underbara dotter!

Än så länge, en väldigt härlig dag!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. FINT! Kolla gärna in min nya webb-shop med cupcake-och baksaker. www.cupcakeshop.se :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)