St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 19 mars 2011

Yours truly!!!

Jodå, någon gång då och då får man ju faktiskt smyga in en bild på sig själv. Ville ju visa upp min nya söta lilla förkläde jag köpte idag. Det gick ju inte att motstå!! 


Dessutom lyckades jag hitta matchande servetter och liten väska. Klart man måste ha en sån att ha med sig när man har med sig Cupcakes! Så passade jag på att piffa upp med lite färgglada mått och bunkar. Det kan man aldrig ha för mycket av :)

Och så fick det blir en vacker blomma att pryda köksbordet med. Älskar Hortensia så det fick bli en sådan i denna vackra blå vårfärgen!

Åh vad man längtar efter våren nu, men idag har det faktiskt känts som vår ute eller hur?!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

8 kommentarer:

  1. Jättetjusigt!!!! / Veronica

    SvaraRadera
  2. Tackar :). Måste ju få visa upp det snygga förklädet!

    SvaraRadera
  3. Kul!!! Läste om bloggen i tidningen idag, så nu är det bara att låta sig inspireras :-)
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Barfotaflickan; vad roligt att du läste om den i tidningen! Välkommen in till min blogg :).

    SvaraRadera
  5. Rose-Mariemars 19, 2011

    Gulliga och passande grejor du köpt.Hortensior älskar jag också,var kommer den fina krukan ifrån? Men du kunde väl ha haft KOFTAN på en bild,jag är fortfarande nyfiken.

    SvaraRadera
  6. Söt du är i ditt nya förkläde! =) Vet du om jag på nåt sätt kan läsa hela repotaget i Barran på nätet? Kul att hela framsidan var tillägnad dina goa cupcakes...kan ju erkänna att jag saknar dem! Och dej också såklart! =) Hoppas du har en skön dag! Kramar

    SvaraRadera
  7. Sandra; Dessvärre finns inte reportaget i nätupplagan. Men jag ska se om jag kan hitta något sätt att lägga ut texten här på bloggen! Saknar dig med fina du, det är inte detsamma på jobbet utan dig. Nu slutar dessutom Emma och Jeanette också så det känns sorgligt! Hoppas du haft en härlig dag du med!! Stora kramar till dig :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)