St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 14 mars 2011

Underbara kakfat!!!

Det finns många underbara kakfat där kakorna blir så där extra fina och läckra när man lägger upp dem. Med mitt intresse för bakning så har det här med kakfat kommit med på köpet. Jag håller ständigt utkik efter nya roliga fat som man kan göra en vacker uppläggning på. Har kollat runt lite på olika ställen och hittat följande härliga fat som jag måste få visa:

Varför inte ett vackert kakfat med en väldigt orginell touch? 
Detta kakfat kommer från http://delacreme.se/?kakfat,6 ett företag som tillverkar unika och vackra kakfat. Ta er en titt på den sidan!

Här är ytterliggare ett företag som säljer underbara kakfat:
Hur underbart är inte det?! Så läckert!!!

Vill man ha ett kakfat romantisk stil fast i ny tappning så kanske detta kan funka:
Finns att köpa här!

Vad sägs om det här? Kanske inte så mycket kakfat men nog så häftigt att ställa fram på bordet:


Finns att köpa här!!!

Gillar man det lite mer moderna snittet så kanske detta kan vara något:


Häftigt svart och blankt!! Finns att köpa här!!!

Detta är väldigt skirt och romantiskt:

 Lite gammeldags och fint. Hade gärna satt fram det på bordet! Finns att köpa här!!!

Ytterligare ett romantiskt och gammeldags kakfat:
Det hittar du här!!!

Färgglada kakfat är också härligt och kan verkligen lysa upp ett helt bord. Hittade dessa härliga kakfat på Jellybean:


Visst skulle man gärna servera lite färgglada kakor som tex Macarons på dessa fat?! Du kan hitta dem här!!!


Hoppas ni hittat något fint och att ni blivit inspirerade till att införskaffa ett härligt kakfat till ett vårlikt fikabord!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)