St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

fredag 25 mars 2011

Leveransen kom idag!

En del företag är till och med snabbare på att skicka beställda varor än vad de skriver i sina villkor! Sånt tycker jag om måste jag säga :). Cakedesign skickade min beställning så jag fick dem idag, vilket gjorde mig väldigt glad. Detta är det enda företag i Sverige jag har hittat som säljer stora sockerpärlor, 8mm. Riktigt häftiga! Såg dem hos "Passionforbaking" och det blir väldigt snyggt som detalj på Cupcakes. Detta var lite av vad jag fick idag:
Nytt glitter i rött, orange och blått. Och mina efterlängtade 8mm kulor. Klart jag ska använda dem redan ikväll :)

Dessutom hittade jag dessa när jag var på stan idag:

Och dessa:

Våriga härliga formar som ska invigas snart!!!

Nu är bakandet på gång igen och cupcakes står i ugnen. Kolla in lite senare på bloggen för att se vad det blir denna gång!

Glöm inte att vara med och tävla om Påskägget!!!

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Lotta Borgmars 25, 2011

    Det där glittret ser ut som samma slags glitter jag har när jag gör nageldekorationer!! HAhha

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)