St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 5 mars 2011

Felnisse har smugit sig in i ett av recepten...

Tur att jag har uppmärksamma läsare!!! Jag har nog varit lite för snabb när jag skrivit ut ett av recepten....
I Receptet för "äpplemuffins med smultäcke" hade det smugit sig en ett antal fel och det får jag be om ursäkt för till er som har bakat efter det. Det är INTE ni som gjort något fel eller är dåliga på att baka, det är jag som klantat till det helt enkelt! Ni får skylla på mig i detta fall. Nu har jag, tack vare läsaren Julia, rättat till de fel som var i receptet och NU är det rätt :).
Lovar att jag i fortsättningen ska korrekturläsa min egen text så att det inte blir massa fel! Återigen; ber om ursäkt för "klanteriet"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)