St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 22 mars 2011

Mini-cupcakes med inslag av Påsk!

Tänkte att det är bäst att börja öva lite inför Påsk så det fick bli några Mini-cupcakes med påsktema :). Denna gången har jag gjort browniecupcakes med jordgubbssmörkräm. Vad sägs om dessa små sötnosar?






Tycker de blev så där härligt charmiga :). Vad tycker ni?

Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

11 kommentarer:

  1. Du gode tid, vilka söta skapelse.Du är bara för duktig..... Kramisar Emma.

    SvaraRadera
  2. Rose-Mariemars 22, 2011

    Men herregud va gulliga dom va.Är det verkligen nån som kan äta upp sånt?

    SvaraRadera
  3. Jösses...(på ett bra sätt)

    Lotta B

    SvaraRadera
  4. Rose-Marie; hoppas det haha! Annars får jag ju bara slänga dem och det är ju inte kul! Men jag ska fika med en vän imorgon så då blir nog några uppätna hihi!

    SvaraRadera
  5. Men skojar du! Så söta!!! Du måste vara nån slags Cupcake Savant ;)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Tack Mia; det blir ju du som får smaka dem imorgon :)

    SvaraRadera
  7. Supersöta!! Tänk om man skulle kunna överaska vänner och familj med så fina cupcakes till påsk!! :)

    Ha det gott!
    /Johanna

    SvaraRadera
  8. wow!! det var det sötaste jag har sett.vill man verkligen sätta tänderna i dessa skapelser? då förstör man ju allt, det känns ju nästan syndigt. :)
    Kram // Zita

    SvaraRadera
  9. Tack för era fina kommentarer :), kul att ni tycker om dem!!!

    Kram/ Caroline

    SvaraRadera
  10. Haha är inte förvånad vilken skapande fantasi du har :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)