St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 31 mars 2011

Nästa helg smäller det!!!

Nästa helg smäller det! Då ska St Heaven Street vara med på sitt första event! Ikväll har jag varit på ett litet planeringsmöte om hur kvällen kommer se ut och jag kan utan tvekan säga att det kommer bli en toppenkväll! Företag som "Erik & Alexander", "Parelle", "Himmelriket mfl kommer vara med. Det kommer vara modevisning, styling, sminkning, erotikprodukter, fotografer, Victorias Secret-show och så förstås St Heavens Streets Cupcakes :). Har så mycket ideér för kvällen att det hjärnan jobbar för högtryck. Detta får ni inte missa, ni kommer garanterat att få en riktigt rolig kväll! Dessutom har man chansen att vinna riktigt fina Goodiebags med massor av fina produkter!!! Och som om att inte allt detta är nog så kommer Paris Hiltons nya "sparkling champagne" lanseras under kvällen! Så nu tycker jag att ni ska se till att skaffa biljetter innan de tar slut så att ni kan gå och se detta evenemang!!!! Självklart kommer även ni även ha chansen att vinna något trevligt från St Heaven Street ;)


Nu ska jag sätta igång och baka för jag har mycket att göra inför nästa vecka!!! Hoppas att jag får se många av er där!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Wihooo! Får ta en kväll och sitta och fixa!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. ja det hade ju säkert varit kul om man vore tjej..men det får duga att köra till toscana istället..

    SvaraRadera
  3. Ja det måste vi göra Mia :). Massor av blommor ska det bli!

    Björn; inte så illa det heller!!! Hade gärna åkt dit!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)