St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 22 mars 2011

Bautacupcakes á la Tiger!

Fick ett litet ryck nu på morgonen och fick för mig att testa min muffinsplåt för STORA muffins. Eftersom de enda stora formar jag hade varit tigerfärgade så fick det bli cupcakes á la Tiger :). Nu har dottern något gott att smaska på efter skolan!
Skickade henne ett litet mess med en bild på dem och "de här väntar på dig hemma", tror hon blir ganska nöjd!
Så här blev de:




Lite annorlunda men ganska balla, eller vad tycker ni?!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

9 kommentarer:

  1. Yummy! Ser hur goda och snygga ut som helst!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Supercoola!!

    SvaraRadera
  3. Åhhhh yummi. Ser underbara ut. :D

    SvaraRadera
  4. Håller med, de är super snygga. Ser så goda ut. Dottern kommer säkert rusa hem idag 

    SvaraRadera
  5. Mmmm.... Dom e såååååå goda! Blev inget kvar till dottern!
    Mvh En mätt man!

    SvaraRadera
  6. Dom e jättefina Carro!
    Säkert hur mumsiga som helst!
    Räcker väl inte med en..... :)

    Kram Dolly

    SvaraRadera
  7. Tack vad snälla ni är! Dock är inte min man lika snäll som ätit upp dem hihi. Nej då, han lämnade några faktiskt!

    SvaraRadera
  8. du är gggrrrrrrym! fan vad häftiga
    Kram // Zita

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)