St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 28 mars 2011

St Heaven Street visitkort på G!

Inför mitt första event så har min man varit snäll nog att skapa visitkort till mig så jag slipper stå och skriva upp bloggadressen hundra gånger. Känns lite lättare och definitivt trevligare att lämna fram ett snyggt kort än en handskriven ful lapp, eller vad säger ni?! Så här kommer det se ut:


Blev jättenöjd med detta! Härliga färger, glatt och nästan lite 50-talskänsla över det. Vad tycker ni?


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

6 kommentarer:

  1. Superfina kommer dom bli!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir de läckra! Precis som jag ville ha dem :). Nu ska de bara lämnas till tryckeriet också! Kram

    SvaraRadera
  3. Coolt och glatt med handen, 50-tals-piffiga, men ändå moderna! :)

    SvaraRadera
  4. Jätte fina Caroline! Som du själv skrev, lite 50-tals känsla. Helt rätt!
    //Malin Anderzon

    SvaraRadera
  5. Rose-Mariemars 29, 2011

    Skitsnygga,stilrena enkla och säger ändå allt som behövs."Less is more"

    SvaraRadera
  6. Tack!!! (eller rättare sagt; min man tackar eftersom det är han som gjort dem :)). Jag känner mig jättenöjd med dem :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)