St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 26 mars 2011

St Heaven Street är med på sitt första Event!

Nu ska jag vara med på mitt första Event och visa upp mina små bakverk, ska bli riktigt kul! 


One Gift, A Thousand Fantasies.
For Spring/Summer 2011.
A GLAMOUROUS NIGHT
Vi presenterar stolt Ladies Night & Victorias Secret / Paris Hilton Rich Tour med änglar, underkläder, glitter och glamour. Få varumärken har en sådan mystik som just Victoria´s Secret. Kanske främst för att det inte finns någon butik i Sverige. I showen får vi ett smakprov på de senaste underkläderna från ett av världens sexigaste varumärken. Under kvällen kommer även Sverigelanseringen fortsätta av Paris Hilton RICH.
REN KÄRLEK! 100 GOODIEBAGS från VICTORIA'S SECRET kommer att lottas ut under LADIES NIGHT! 50 st i början av kvällen och 50 st under kvällen!
LADIES NIGHT 21.00 - 23.00 | NATTKLUBB 23.00 - 02.00
Mingel. Utställare. Styling. Visning. Victorias Secret Show.
21.00 Dörrarna öppnas till Ladies Night
21.20 Vinn 50 st goodiebags från Victoria's Secret
21.40 Visning av vårens solglasögon från Optiker Tottie
22.00 Styling på scen
22.30 Utlottning av vinstbord från samarbetspartners
22.45 Kvällens 'Glamourous Angel' utses
Under kvällen, mingel, fotoutställning & tävlingar om ytterligare 50 st goodiebags från Victoria's Secret!
23.00 Nattklubben öppnar
24.00 Victoria's Secret Show
DRESSCODE: GLAMOUROUS
Kvällens samarbetspartners är:
- MFW Fashion
- Parelle
- Bergfeldt’s Frisörer
- Himmelriket
- Videobolaget Filmkedjan
- Optiker Tottie
- Erik & Alexander
- Blogg St. Heaven Street
- Sweetpic
Förköpsbiljetter släpps onsdag 23/3 [100 kr], biljetter kommer att säljas hos Parelle [Kaggensgatan 13, Kalmar] och på www.palacekalmar.com
Varmt välkomna till en fantastisk kväll!

Detta får ni inte missa tjejer!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Himla kul Caroline! =D

    Kom till mig så ska du f se en sak ;)

    Kram

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)