St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 14 mars 2011

Vackra vårfärger på dagens bakning!

Har bakat lite på förmiddagen idag eftersom jag hade en beställning på Macarons. Idag fick det bli vackert lila och ljusgröna!! Underbara färger som verkligen får en att längta efter våren :)

Ser nästan ut som små stenar med sin blanka utsida...

Känner mig väldigt nöjd över att jag lyckades få till dem så här fina :). Har nog börjat få kläm på detta nu!


Visst blev det vackra färger tillsammans?!

Varför inte lägga Macarosen som de är i små söta muffinsformar? De behöver ju faktiskt inte alltid fyllas!

Visst får man en liten vårkänsla?!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Helt underbart fina.....Kramen Emma.

    SvaraRadera
  2. Å såååå goda!!!

    Tack för smakprovet!!!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)