St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 9 november 2011

Tårtdekorationskurs med ett gäng härliga tjejer!

Nu är jag precis hemkommen från en tårtdekorationskurs med ett gäng superhärliga och duktiga tjejer! Det var verkligen en skaparverkstad och det var mycket som blev gjort. Det är alltid lika kul att se när människor är inne i skaparglöden och tycker det är roligt att tillverka tjusiga dekorationer. 
Det blev många små bebisar gjorda (och då menar jag sugarpastebebisar...INTE något annat om ni trodde det!!!!!) och även många rosor, julgranar och annat smått och gott. Med hela bordet fullt av sugarpaste, verktyg, färger, stansar och massa annat kul fick deltagarna gå loss och skapa efter sin egen kreativitet. Och jag måste säga att jag är imponerad av deras uppfinningsrikedom! 

Kul att träffa er tjejer, kalasbra jobb idag!!!
























Håll utkik här på bloggen efter fler kurser! Och glöm inte att ni kan gå in och gilla St Heaven Street på facebook! Där kan ni även ställa frågor om allt från vilka färger man kan använda till hur man gör en gran ;)



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)