St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 14 november 2011

Kanske man skulle ha en liten sötnos till?

Idag har jag roat mig med att återigen kolla igenom lite bilder eftersom jag försöker få någon struktur bland alla femtioelvatusen bilder jag har på datorn. Då hittade jag en hel bunt av bilder på vår goa lille Zorro och tankarna börjar återigen gå mot hur mysigt det hade varit att ha en liten sådan mysgurka till! 
Hur kan man säga nej till detta;
För något år sedan var vi och hälsade på Zorros syskon fast en yngre kull än honom. Oj vad kär man blev i dessa små underbara sötnosar!

Ååååååååååååååååå!!!!!!!

Såååååååååååå galet söt! 

Kärlek!!

Vår egen lille Zorro, bara några månader gammal.
Man skulle kunna säga att han valde oss lika mycket som vi valde honom. Första gången vi var och tittade på vår lilla goding så var han den enda av valparna som inte gick och lade sig när de hade busat. Han satt kvar vid oss och efter en stund så somnade han gott i min famn. Redan där var vår framtid ihop bestämd. Zorro var vovven för oss.
Andra gången, när vi skulle hämta hem honom, så var det precis som att han visste att han hörde till oss. När alla de andra valparna gick och lade sig så satte sig Zorro vid ytterdörren när vi skulle gå. Han tittade på oss med sina stora ögon och tittade sen mot kopplet. Han hade nog bestämt sig för att följa med oss hem. Och det är en av de bästa dagarna i mitt liv, den dagen när vi fick hem vår älskling!!!

Min tass i din hand. Kärlek.

En sömnig vovve i famnen. Så underbart!

Jag sover precis hur som helst; upp och ner, ner och upp, fram och tillbaks!

Fast helst sover jag på mammas kudde!!

Eller ja.....bland massor av kuddar.

Zorro i sin lilla flytväst. Inte så glad över att ha den på sig. Men definitivt den sötaste hunden redo för att åka båt!

Bära tidningar och påsar är något av min favoritsysselsättning!

Eller bara mysa i gräset.


Och bada är utan tvekan det bästa jag vet!!! Woooohoooooo!


Zorro är en dansk-svensk gårdshund och han är en oerhört mysig ras. Jag kan rekommendera den till de som har barn och de som vill ha en hund som vill ha massor av kärlek!!!

Jag vill definitivt ha en till när möjligheten finns, för åååååååååå så mycket glädje vi fått av vår lille älskling!!






Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. sådan sött vovve.. riktig gossig ju :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det var mig en riktig liten sötgurka!!

    SvaraRadera
  3. Men ÅÅÅHHH så söt han är! Han verkar vara precis likadan som vår Elvira; sover i sängen, gärna upp och ner, busar och leker alltid. Tänk att raser kan vara så lika! Ja en till hade väl inte skadat, deras små valpmagar är helt bedårande!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)