St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 17 november 2011

Kan man dekorera en kaffemugg?

Svar; JAJEMEN! Med pepparkaka dessutom...eller rättare sagt världens minsta pepparkakshus!
För några veckor sedan hittade jag en rolig liten mall på Åhlens. Jag har inte sett den förut och jag tyckte den såg  rolig ut så den fick så klart följa med hem. Jag har inte hunnit testa den förrän idag dock men jag tycker att detta definitivt kan utgöra en trevlig present lagom till jul. Varför inte göra en hel liten uppsättning med pepparkakshus, pynta dem på olika sätt och lägga dem i en fin ask? Kan ju faktiskt vara lite roligt till julfikat!
Imorgon tänkte jag visa några exempel på vad man kan göra på just detta temat. Alla tips till jul är ju välkomna eller hur?!





Inte så dumt va?! Dekoration och gottis i ett och samma paket!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Ååå va fint!! Verkligen jätte fint!!
    va roligt att hittat hit, jag kommer absolut åter..

    Ha det bäst/ Johanna

    www.villa-svea.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna!! Vad roligt att du hittat hit, välkommen :D! Ha det gott!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)