St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 12 november 2011

Sååååååå mycket vackert!

En av de få gånger jag hinner ta mig in till stan numera är på lördagarna. Då blir det fika med maken och om vi hinner så blir det en liten sväng i några butiker. Det finns dock en där jag ränner som en liten tok. Dels för att få inspiration med tanke på hur otroligt mycket vacker det finns där, dels för att fota allt tjusigt och dels för att träffa härliga Åsa som äger stället. Jag pratar så klart om Topiary!!
Varje gång jag kommer in där så häpnas jag över hur vackert det är och jag är så avundsjuk på Åsas otroliga förmåga att ställa upp allt på ett sådant sätt att man skulle kunna ta med sig hela butiken hem. Det är som att stiga in i en dröm. Jag har varit i många butiker, i många städer, i många länder. Men det är inte många som faktiskt kan mäta sig med denna. Det kan jag säga helt ärligt.
Så om ni undrar varför jag så ofta visar bilder därifrån så är det för att jag vill dela med mig av detta vackra. Skönhet kan man aldrig få nog av. Och jag kan aldrig få nog av Topiary!





































Undrar om man får flytta in där?

PS; ni som bor för långt bort för att kunna ta er en titt där- ni kan alltid titta HÄR! Och dessutom; man kan beställa det man vill ha från butiken av Åsa så skickar hon det (så länge det inte är något gigantiskt stort eller svårt att skicka då förstås)!!! Det är inte dåligt det minsann :) 


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Älskade vän.....vilka fina bilder.....love love love

    KRAM ÅSA

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)