St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 29 mars 2012

Vilken färg får en smurf när man stryper den?

Ja det vet i tusan....men jag kanske vet det när jag har gjort färdigt resten av smurfarna som ska göras (hinner säkert få ett och annat frispel när de inte blir som jag vill!!!). Idag har jag verkligen fått NADA gjort, men man kan inte alltid vara på topp. Jo förresten; jag har faktiskt fått en sak klar- Smurfsvampen!! Och så här blev den:




Nu ska det på ett namn på toppen och fjärilar och litet annat fint....och så en dörr och ett fönster. SEN är den nog klar...tror jag! Fler bilder kommer när den är klar :)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)