St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 26 mars 2012

Hon bakom kameran!

Jaha ja, då var man sjuk igen...för tredje gången. Efter två vändor av förkylningar så har jag dessutom åkt på en tredje omgång...*suck*. Känner mig som om jag blivit överkörd av ett tåg och det gör nog banne mig ont ÖVERALLT :(. Men men, det är bara till att kurera sig och ta det lugnt.
Bakning blir det inget av så jag bjuder istället på lite bilder från gårdagen då det blev en härlig sväng till Öland med en fika på Gårdby Lantcafé och sedan en tur till en vacker strand på östra sidan av ön. Långa stränder och ett kallt men vackert landskap mötte oss och i sedvanlig ordning passade jag på att föreviga stället. Och det gjorde även Joakim...fast med kameran riktad mot mig. Så kära vänner, här har ni damen som vanligtvis står BAKOM kameran!!

Hm....hur ska jag ta nästa bild?

Tjena hej, det är alltså jag som är fröken St Heaven Street :)

Kallt om magen när det blåser halv storm...bäst att rätta till kläderna.

Mitt lilla busfrö som aldrig vill vara med på bild, hon fick helt enkelt tvångsgosas!

KÄRLEK


Mammas älskade skrutt!


Alltid på jakt efter något nytt att rikta kameran mot!



På väg?




Lilla busfröet fick också hålla kameran och knäppa av lite bilder! Kärlek åt alla håll och kanter på en stormig men väldigt vacker dag!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)