St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 12 mars 2012

Kanelmacarons med Dulce de Lechefyllning!

Oj, oj, oj vilken smarrig sak till eftermiddagskaffet! Underbara kanelmacarons med Dulce de Leche-fyllning, det är MUMMA för själen det minsann!









En smärre sockerchock men det är det banne mig värt!! Livet är ju trots allt till för att njutas av eller vad säger ni?!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. Haha! smarrigt värre... DDL går inte att ha här i huset... burkar jag kokar har en tendens att smyga i väg av sig själv... man brukar hitta rester av konservburk å sked kvar i ett visst rum här i huset *s*

    SvaraRadera
  2. de gör de finaste macaronsen i hela sverige!!!

    SvaraRadera
  3. Yum så gott och vilka underbara bilder du tar! :)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)