St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 5 mars 2012

Dessa underbara dessertbord!

Varför inte göra ett vackert dessertbord till påsk?! Överraska familj och vänner med massor av godsaker så att man kan sitta länge tillsammans och njuta! Ta en titt på dessa underbara bord för lite inspiration;













Själv bakar jag härlig kladdkaka till min sötsugna familj :). Det är ju alltid ett trevligt nöje så här en måndagskväll! Och klart min goa familj är värd det bästa, lite måste man ju skämma bort dem ;)


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. ÅÅh så himla härligt!
    Man blir så inspirerad av dessa bord. Jag vill hem och baka nu!

    SvaraRadera
  2. De är verkligen fina :)

    SvaraRadera
  3. Du borde söka till programmet på tv 7, där man ska älska o baka och göra roliga tårtor osv! Typ som masterchef fast bakning. Du skulle garanterar komma med!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)