St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 10 mars 2012

Smäktande vackert från The Pastry Studio!

Wow vilka fantastiska skapelser det företaget gör!! Dessertbord, cupcakes, macarons, tårtor och kakor- allt lika vackert. Stilrent, romantiskt, skirt och elegant. Detta är ytterligare ett företag vars skapelser jag kan titta på i en evighet och verkligen förundras över hur duktiga de är. Ta en titt här nedan så förstår ni vad jag menar;
















Inte svårt att inspireras av deras vackra tårtor eller hur?!
The Pastry Studio hittar du HÄR!




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)