St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

söndag 25 mars 2012

Och NU har jag boken i min hand!!!!

Oj oj oj, så galet glad jag är nu!!!!! Jag har precis fått ett antal härliga ex av 
"Lakritsboken- en kärleksförklaring i svart" 
där jag har bidragit med tre stycken alster och det känns sååååååååååå skoj!! Jag menar, St Heaven Street med i en bok -vem hade anat det för några månader sedan?
Självklart bjuder jag er på en liten sneakpeak på den och jag kommer dessutom ha en liten tävling där du har chansen att vinna denna härliga bok :D! 



Jag är med på FRAMSIDAN, wooooohooooo!!!!!

Vad sägs om härlig lakritscupcake med sötlakritstopping?!

Eller kanske en smaskig tårta med Lakritsfluff och färska hallon?

Härliga recept finns det gott om i denna bok! Vad sägs om Lakritspanacotta med hallon? Eller citronmarmelad med lakrits och vanilj? Eller kanske lakritssnaps, Pernodflamberade räkor med chili och lakritsrot? Lakritsdoftande hummersoppa? Allt detta och mycket mer hittar ni i denna roliga bok fullspäckad med allt du behöver veta om lakrits!!

Boken är skriven av Annica Triberg - Annika Wallin- Albert Håkansson och är helt nyutkommen!

PS; håll utkik efter tävlingen där just DU kanske blir den lyckliga vinnaren av Lakritsboken!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

4 kommentarer:

  1. Men guuud vad fina grejor du gjort i boken.. Vad stolt du måste vara nu.. Skall definitivt skaffa mig ett ex..

    SvaraRadera
  2. Stort grattis fina du, det är du värd!! Älskar de fina kreationerna du bakat :) Ser med spänning fram emot tävlingen och vinner jag ingen får jag införskaffa mig boken självklart ändå, kram!

    SvaraRadera
  3. åh vilken underbar bok,äntligen får vi se hur de blev.du är ju så duktig.
    imponerande,åååh nu vill ja ju oxå ha den boken,hihihi

    SvaraRadera
  4. Carola; Tack snälla du :D! Känns galet roligt att se sina alster i en bok :D. Nu har jag en tävling här på bloggen där du kan vara med och vinna boken :D.

    Amy; Tack snälla du, du är för gullig!! Nu ligger tävlingen ute :D. Kram!!

    Smulan; Tack goa du!! Kram!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)