St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

söndag 18 mars 2012

Hur mycket kan man variera samma sak???

Svar; MÅNGA!!!!


































Med lite fantasi kan man komma långt!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

5 kommentarer:

  1. Va du kan!!! Du e ju helt fantastisk!!!!

    SvaraRadera
  2. Helt makalöst vackra skapelser! Har en kompis som är macoronfantast, måste tipsa henne om din blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Har just hittat hit och kära nån vilka fina skapelser du gör! Härligt mycket inspiration!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar din blogg :)
    Ville bara säga det..

    Från en nybliven macaronfantast :)

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för era fina kommentarer!! Jag blir såååå glad :D!

    Cakes by Helena; Tack och välkommen hit :D. Vad roligt att du tycker om det jag gör! :D

    Sandra; Åh tack, vad glad jag blir över din fina kommentar!!!! Vad härligt att du också gillar macarons, de är verkligen de bästa små godsakerna!!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)