St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

tisdag 19 juli 2011

Dessa tårtor måste ni bara se!!!

Jag fick en länk skickat till mig igår av min vackra vän Haleh. Nyfiken som jag är gick jag ju genast in och tittade och vi kan säga så här; har man inte tappat hakan innan så gör man det ju helt klart när man ser dessa tårtor!! Helt makalöst hur man kan göra tårtor som är så stora, så detaljerade, så välarbetade. Och att de ens går att äta????? Helt otroligt! 
Jag vill ju givetvis dela med mig av bilderna så att ni också får se dessa mästerverk. Tänk att få vara med på ett sådant bröllop hörni, det lär ju kosta skjortan och lite till!!! Ta er en titt på dessa;











Mer om dessa tårtor kan ni finna HÄR

Ta en titt HÄR också medans ni ändå är igång, vill ni ha inspiration och häpnas över fler mästerverk så ska ni gå in på denna sida!!


Swarovskikristaller som pryder tårtan, det ni!!!! Den kostar väl en såsådär några miljoner! Men de har man väl liggandes i bakfickan va ;).

Ja det är verkligen exklusiva tårtor som en annan bara kan drömma om, men en av livets tjusningar är ju faktiskt just att få drömma!!!

Tack Haleh för länkarna!!! Det är alltid kul att få se skönhet, vare sig det är i tårtor eller människor!





Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Jag bara säger................ WOOOOW!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de coola?! Helt sjukt att man kan göra sådana, det måste vara ett oändligt jobb! Hade varit intressant att veta hur många de är som jobbar med tårtorna...och hur de fraktar dem....HU vilket jobb!!!!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)