St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 2 juni 2011

Inspiration- O´Holy Sweet!

Jag sitter ofta och kollar på olika bloggar om bakverk. Så stötte jag på detta svenska företag som gör tårtor och bakverk som man bara måste älska!!! O´Holy Sweet heter det och det består av två tjejer- Linda och Christina. När jag började titta runt på deras blogg fastnade jag totalt då det ena bakverket är vackrare än det andra. Stilfullt, vackert, njutbart och totalt underbart är ord som beskriver det de gör. Jag förstår att de har fullt upp! För att ni ska få se deras skapelser visar jag här lite bilder på det de gör och råder er att gå in och titta på dessa underverk, för de är verkligen värda att beundra!


Inte nog med att de har vackra bakverk, de har dessutom vackra bilder!

Åhhhhhhhhh!

Hade jag gift mig nu så hade jag utan tvekan valt denna tårta inspirerad av Marie-Antoinette! Den är ju helt sanslöst läcker!

Stilrent funkar alltid!

Handgjorda blommor som är helt makalösa.


Helt sanslöst tjusig!

Dessertbord att dö för!!!

Färgglatt och inbjudande.

Mums!

För fler underbara bilder gå in och besök O´Holy Sweet HÄR! Och ni som gifter er i Stockholm med omnejd och inte upptäckt O´Holy Sweet- nu vet ni vart ni ska gå!!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Hur ska vi kunna bestämma hur bröllopstårtan ska se ut?! Det finns så mycket vackert ju!
    Kram
    Mia

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)