St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 15 juni 2011

"Sjung om Studentens Lyckliga dar"- och Studenttårtan!

Och så blev man klar med tvåvånings studenttårta! Känner mig nöjd med gårdagens insats om än lite trött då det tog sin tid att sticka ut alla bokstäver. Nu är tårtan färdig och så här blev resultatet:




















"För du har tagit studenten, för du har tagit studenten, för du har tagit stuuuuuuuuuudeeeeeeeeeenten......fy f*n vad du är bra"!!!!!!!!!!!!

Stort Grattis Oskar till Studenten och Lycka till i framtiden!!!!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

8 kommentarer:

  1. Guuuuuud så underbar!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!!! Pilligt med bokstäverna, måste skaffa mig en bättre stans med den stilen! Tips någon?

    SvaraRadera
  3. Nu ska vi se om det funkar att kommentera ! Superfin tårta !!!
    mvh monika

    SvaraRadera
  4. Ett tips som jag fick var att man ska lägga vanligt plast över bokstäverna så blir det superlätt och de kommer ut själva.så behöver ingen ny stans,en annan metod bara så blir det super lätt.

    SvaraRadera
  5. Åh vilket bra tips!!! Äntligen någon som vet hur man ska göra, höll på att bli tokig när jag stansade ut dessa bokstäver. Ska definitivt testa det nästa gång, supertack!!!!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)