St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 20 juni 2011

En nätt liten skosamling och en väldigt dålig dag.

Ja det har blivit några olika skor så jag tänkte att jag samlar dem alla för att se hur min lilla samling ser ut. Har fler projekt på gång vad gäller skor så ni lär nog få se fler ;). Sugarpasteskorna går verkligen att göra i många olika variationer men bland de ballaste blev nog faktiskt träskorna! Och rätt tunga blev de också vill jag lova, det tror man inte när man ser dem. Jag sitter fortfarande och grunnar på hur jag ska göra Dr Martens skor, men det ger sig nog. Får se om jag orkar ge mig på ett försök med dem ikväll. 

Tyvärr har det varit en sån där tråkig dag idag när man inte känner för något utan ser allt i svart :(. Kreativiteten har legat på latsidan....minst sagt och humöret har inte alls varit i topp. Men som min kära vän Mia sa; man får lov att vara låg ibland också. Så jag tänker ta hennes ord till mig och hoppas på att morgondagen för roliga händelser med sig. Det hjälpte dessvärre inte heller med att någon idiot roat sig med att hoppa över hela vår bil vilket ledde till repor i hela fronten samt en buckla på taket. Till och med skoavtrycken finns kvar. Man undrar varför folk får för sig att göra sånt? Vad är det för roligt med att förstöra någon annans egendom? Hade jag fått tag på personen som gjorde det hade han/hon troligtvis blivit ett huvud kortare för jag avskyr verkligen människor som vandaliserar! Inte roliga pengar att lägga ut i semestertider men inte mycket att göra åt tyvärr *suck*.

Anyway; bjuder på lite skor:






Kanske blir på bättre humör om jag modellerar lite skor?



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

4 kommentarer:

  1. Underbara skor!! Älskar dina Converse. ;)
    Tyvärr så finns det idioter som inte vet vad ditt och mitt betyder. Tycker det är tråkigt att man måste ge sig på andras saker.
    Som min pappa brukar säga: "Den sista idioten är inte född än."

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Kanonfina skor!
    Det där med bilen hände oss också när vi bodde i stan. Så himla trist att se fotavtryck och bucklor på hela taket! Hoppas det inte blir alltför dyrt!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ni tycker om mina skor, det blir jag jätteglad av!!!! :D

    Ja det är så tråkigt att en del inte kan låta bli andras saker. Det är så meningslöst att göra så och de fattar nog inte vilken skada de faktiskt gör. Jag har alltid jobbat hårt på att uppfostra mitt barn med att ha respekt för andra och andras saker, har väldigt svårt att förstå varför man inte gör det? Men sen vet man ju aldrig, det kan ju alltid vara något fyllo som roat sig med att hoppa på bilen också. För en del stämmer ju orden; "när spriten går in, går vettet ut"!!!

    SvaraRadera
  4. Det finns så mycket sjuka människor! Hoppas du har en bra försäkring iaf gumman =(
    Skorna du pillat ihop är ju så j-a fina! Jag älskar dem! Finast är den bruna prickiga <3
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)