St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 16 juni 2011

Modellerade kopior på Louboutinskor!

Jag ställde en liten fråga på St Heaven Streets facebooksida igår; vilka skor skulle ni vilja se mig modellera? Det kom flera roliga förslag bla träskor, stövlar, Dr Martens, glasskor, ballerina. Jag tänker ge mig på flera av dessa men jag börjar faktiskt med ett av mina favoritförslag; Cristian Louboutin skor!!! Så här kommer kopian på ett par av hans underbar skor. Vi börjar väl med en bild på originalet så ni får något att jämföra med. Om inte annat kan ni ju beundra hur läckra orginalskorna är *viiiiiiiiiiiiiiiiill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*!!!

Så fräcka!!









Första försöket på dessa skor. Kan tillägga att själva delen som ska vara på sidorna av skon är sjukt svåra att göra. Det är nästintill omöjligt att göra allt i ett helt stycke och sedan fästa det på skon. Troligtvis för att klacken är så smal och hög och väldigt svår att få stadga i. Om någon har några tips på hur man gör det enklare så snälla dela med er. För er som tror att det är lätt att få ihop dessa skor.....det är det INTE!! Jösses vad pilligt det är, men ack så kul :)



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Lotta Borgjuni 16, 2011

    Piprensare i klacken? Spagetti?

    Sen undrar jag ver den röda sulan är...;)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)