St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 30 juni 2011

Dekorationer till helgens bröllopstårtor!

Denna helgen är det inte mindre än fyra tårtor som ska göras, dock till ett och samma bröllop. Tårtorna kommer gå i vitt och grönt och vara i ett matchande tema men ändå olika. Nu är jag i full gång med att göra fler blommor så det är fullt ös minsann :). Tänkte därför ge er ett litet smakprov på hur blommorna kommer se ut till tårtorna:

Modell stor blomma som ska vara på toppen av den ena tårtan.

Små vita blommor som kommer vara på en annan av dem.

Maaaaaaaaaaaaassor av små blommor!!!

Lyckades få spn i samma färg som sidenbandet, känner mig sjukt nöjd över det!!!

Är ni nyfikna på vad det mer blir? Då får ni ta er en titt under kvällen ;)



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

1 kommentar:

  1. Jättefint!!! Och den gröna färgen är verkligen exakt!

    /Kristina

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)