St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 11 juni 2011

Originalet och kopian. modellerade skor!

Fick en idé för mig att jag skulle göra en kopia på mina egna skor så självklart satte jag igång när jag kom hem från vår fika på Gårdby! Pilligt och inte helt lätt att få alla delar att fästa men jag är än så länge ganska nöjd med resultatet. Nu står de på torkning och ska färdigställas imorgon. Så här ser de ut än så länge: 




Inte helt rätt färgmässigt men ganska likt ändå! Fortsättningen följer imorgon :)




Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

3 kommentarer:

  1. fy fasiken vilka snyggisar till skor du har vännen och lika snygga var de som du gjort självklart... Kramisar Emma.

    SvaraRadera
  2. Tack!! Jag älskar mina brun/beiga skor och älskar att göra skor i sugarpaste så vad bättre än att kombinera det hihi ;)

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)