St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

lördag 4 juni 2011

Sommardekorationer inför morgondagens cupcakes!

Ja nu är ju definitivt bästa tiden att ha somriga dekorationer. Solen lyser från en klarblå himmel och det är fantastisk sommarvärme ute. Man kan ju inte göra annat än att njuta!!! Ändå sitter jag inne och gör mina små blommor haha, men jag njuter ju faktiskt av det med!!












Behöver jag säga att jag älskar att pyssla?



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

2 kommentarer:

  1. Åh så somrigt och fint. Jag sitter åxå inne kan garantera att du har det roligare att greja till blommor. Jag håller på med två inlämningsarbeten i medicin =0(

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare!! Inte kul att sitta med såndant ju. Du får fokusera på att tiden går fort och att du snart kommer vara färdig :).

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)