St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 5 januari 2012

Man måste ju ha lite projekt! Mönsterark...igen!

Ja man måste ju ha lite projekt eller hur?! Eftersom jag tyckte det var så kul att göra de små converseskorna  härom kvällen så fick det faktiskt bli ett par till, denna gången i svart! Och visst blir de läckra?! Jag måste verkligen köpa in massor av dessa roliga mönsterpapper för jag har många idéer för dem. Och som sagt; projekt måste man ju alltid ha :)








Mönsterarken hittar ni hos Strössel & Annat!



Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping

6 kommentarer:

  1. Å, herre gud så söta. Vill ha ett par till prydnad. Kan du inte göra sådana i material som består? Du e så himla duktig. Längtar till någon i familjen fyller år så jag kan få beställa en tårta.
    Kram / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Verkligen jätte fräcka.. Roligt med lite nya annorlunda tips.. Tack för att du delar med dig

    SvaraRadera
  3. Skitcoola ju! :-D kram <3

    SvaraRadera
  4. Holly design; De kanske går att göra i någon slags lera? Det måste jag ju testa :D. lovar säga till dig om jag lyckas!! Du är välkommen att beställa när som helst :D

    Carola; tack!! Det är roligt att dela med sig och det finns så mycket härlig inspiration överallt :D

    Liv; Tack söting!! Kram

    SvaraRadera
  5. Caroline, du kan göra dem i cold porcelain, kallt porslin på svenska.
    kolla här: http://www.mycakes.se/2012/01/hello-kitty-till-tisha.html
    Där har jag använt det att modellera med. Håller i all evighet och är ljuvlig att jobba med.. På Tårtdecor står det med
    http://www.tartdecor.se/mama-dora-cold-porcelain-500-gr.html

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)