St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

torsdag 19 januari 2012

Ibland tappar man hakan! En sann konstnär!

Jag fick en länk skickad till mig via fb som jag gick in och kollade på. Och OMG vilka tårtor!!! Detaljer som är helt fantastiskt gjorda och en fantasi som är utan dess like. Det går liksom inte att sluta titta på dessa tårtor. Man bli helt enkelt mållös och jag är så förundrad över en del människors talang! Kolla in detta och passa på att gilla sidan på fb för att se fler häftiga tårtor!!!

















Titta på DETALJERNA.....jösses! Tänk att sitta och pilla dit alla dessa stenar på tårtorna...måste ju ta en evighet! Man kan inte göra annat än att beundra dessa konstnärer, för detta är verkligen en konst!

Återigen; ta en titt på tjejens album på fb. Hon heter Emma Jayne Cake Design och ni hittar henne HÄR!


Caroline - http//:stheavenstreet.blogspot.com - bloggping


5 kommentarer:

  1. Man kan ju undra om tårtorna är ätbara när dom väl är klara.. Tänker mest på dekorationstiden ;)

    SvaraRadera
  2. Herregud vad bra!!! Man tappar ju verkligen hakan! Det får bli vårt mål, att bli sådär bra ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar din blogg!! vet du hur handväska?
    jag följer dig på bloglovin..
    lägg gärna till mig http://www.bloglovin.com/blog/3393009/mammastartor

    SvaraRadera
  4. ja, då vet du vag jag förväntar mig till bröllopet ;)/ Johanna

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)