St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 14 februari 2011

Vackra ord från mitt vackra barn.



Utdrag från Facebook:

Älskar dig min lilla skrutta! Du är mitt liv. Tack för det goda fikat du gjort! Puss puss
24 minutes ago ·  ·  · See Friendship

    • Izabelle Dourén älskar dig också för jag hoppas du vet att med dig går solen upp och med dig lyser stjärnorna på himlen, med andra ord du är mitt allt!♥ :)
      17 minutes ago · 

Dessa underbara ord fick jag av min dotter idag. Kan man få höra något vackrare? Nej, inte i min värld. Detta är kärlek mina vänner. För henne skulle jag gå över eld och vatten. För henne skulle jag göra allt. Hon är min värld. Hon är luften jag andas och jag älskar henne mer än livet. Dagen hon föddes var den bästa i mitt liv. 
Du, lilla Bella, är den jag lever för. Nu, för alltid och för evigt.



Jag älskar dig mitt underbara barn!!!

2 kommentarer:

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)