St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

måndag 7 februari 2011

Muffinsutdelning i stallet :)

Som jag tidigare berättat så har jag bakat cupcakes till mammorna och barnen i stallet idag. Kan faktiskt säga att det var väldigt populärt! Så oerhört kul att få så mycket fina komplimanger, det värmer hjärtat väldigt mycket. Vill ju givetvis dela med mig av resultatet på dagens cupcakes så här kommer lite bilder :).
 Så här härligt färgglatt blev slutresultatet!
 Ser faktiskt smaskiga ut om jag får säga det själv :)
 Det är roligt att experimentera med olika färger!

 Så här glada var alla stallmammorna! Det är en underbar grupp måste jag säga och jag är så glad att jag har lärt känna er alla! You rule!!!!!
 Härliga Emma och Kikki smaskar få varsin cupcake.
Jeanette med dotter var nöjda och glada!

5 kommentarer:

  1. Riktigt mumsigt var det!!!

    Tack!!!!

    Kram Kikki

    SvaraRadera
  2. Åh de är så fina Caroline!!! Är inte så lite sugen på att smaka :) Kul att se dig idag! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra! Blir jätteglad :). Kul att se dig också! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ni tyckte om dem Kikki! Ni är numera del av min testpanel vilket innebär att det kommer fler smakprov :). Kram på dig :)

    SvaraRadera
  5. Dom var jäääääätttteee Goda!! / Amanda

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)