St Heaven Street

Välkomna till min blogg,

Det här är en blogg som finns till för att inspirera och sprida lite mer skönhet till världen- för det behövs! Här kan du följa det jag skapar i form av tårtor, cupcakes, macarons och mycket mer!! Bilderna tar jag för det mesta själv med min kära följeslagare Nikon D3100. Det kommer även synas lite inredning och självklart min andra hobby Scrapbooking! Här kommer jag dela med mig av inspiration, tricks, tips, recept samt en del av livets goda och jag hoppas du hittar något som just DU tycker om!

Jag hoppas att jag med den här bloggen kan inspirera och glädja just DIG!

Välkommen in i min värld av pyssel!

Caroline- St Heaven Street

onsdag 9 februari 2011

Blompysselverkstad pågår!

Just nu sitter min allra bästa Mia och jag och tillverkar blommor för fulla muggar. Måste ju få ett tillfälle att pröva det nya glittret som kom från England idag! Dessutom är det bra att se till så man har ett lager av vackra blommor när väl lusten att baka infinner sig. Kan säga att det blir ett fantastiskt snyggt resultat med glittret på blommorna. Kommer helt klart beställa fler färger av glitter.

Mia ska gifta sig nästa år och jag har faktiskt fått den extremt stora äran att göra hennes bröllopstårta! Tror ni jag är glad eller?! Ska bli så vansinnigt kul att se min bästa väninna få knyta banden med sina drömmars man. Jag är så oerhört glad för hennes skull! Och dessutom är det ju väldigt kul att få vara med att planera bröllopet. Nu sitter vi och smider planer för hur tårtan ska se ut. Kan lova er att den kommer bli riktigt läcker :). Så det är bara till att börja öva nu!

Ta er en titt på sidan om en stund, då kommer det bilder på vårt blompyssel :). Dessa vill ni garanterat se!

1 kommentar:

  1. Du är så söt! Du är en fantastisk vän och en underbar mångkonstnär! Det kommer bli en tårta som kalmar aldrig någonsin skådat!
    Tack för i kväll!
    Kraaam!

    SvaraRadera

Vad trevligt att du besöker min sida!! Varmt välkommen hit :)